OVERSIGT:

1. Køb hos SmartMall.dk

Der er ikke indgået en bindende købeaftale med SmartMall.dk, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra SmartMall.dk. Smartmall.dk gemmer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt.

2. Priser

Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner, hvor intet andet er nævnt. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Skal de sendes udenfor skal der tages kontakt til SmartMall.dk.
Der tages forbehold for: valutaændringer force majeure leveringssvigt afgiftsændringer udsolgte varer.

3. Salg generelt

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris og kan derfor ikke ændres.

4. Fortrydelsesret

Ved køb af varer i SmartMall.dk er der 14 dags fuld fortrydelses ret på alle varer.

5. Levering

Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos SmartMall.dk. Varen er fremme ved kunden 1-3 dage efter bestilling. Vi sender alle pakker med GLS Danmark.

6. Afbestillinger

Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske på samme måde som bestillingen er foretaget. Alternativt kan det ske ved, at fremsende en e-mail med mærket “Afbestilling” til: Kontakt@SmartMall.dk.

Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå. Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten “Afbestilling!” indsat i emnetekst. Afbestilling skal ske inden kl. 14:00 samme dag, som bestillingen er foretaget.

7. Betaling

De mulige betalingsmåder er: Dankort, Visa Dankort, Mastercard, Efterkrav efter aftale (kun erhverv) Kontant (kun ved afhentning på lager, kontakt os)

Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her, er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling. Transaktionsgebyret overstiger ikke de af PBS fastsatte gebyrer.

Beløbet trækkes først fra kundens konto, når vi sender produktet!

8. Reklamationsret

Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos SmartMall.dk.

Forskellen på reklamationsret og garanti kan ses under køberegler. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent. SmartMall.dk kan ikke gøres ansvarlig for tab af kundens data, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning. SmartMall.dk opfordrer derfor kunden til at tage kopi / backup af samtlige data. I det omfang SmartMall.dk måtte være ansvarlig, er ansvaret begrænset til det direkte tab og omfatter således ikke indirekte tab såsom tabt arbejdsfortjeneste, transportomkostninger, driftstab, installationsomkostninger

9. Anvendelse af reklamationsretten

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles SmartMall.dk inden rimelig tid efter varens modtagelse. Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning. Henvendelse til SmartMall.dk kan ske via mail kontakt@smartmall.dk.

10. Forsvarlig returnering

Alle produkter, der returneres til SmartMall.dk skal være forsvarligt indpakket. SmartMall.dk anbefaler, at varen returneres via fx. Post Danmark eller GLS, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til SmartMall.dk. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

Alle produkter, der modtages fra SmartMall.dk indpakket i forsvarlig indpakning, skal ifald de returneres være indpakket i tilsvarende forsvarlig indpakning. Sker dette ikke, kan varen tage skade, hvilket kan resultere i bortfald af deres rettigheder.

VIGTIGT: Send os en email med emnet “Returvare” til: info@smartmall.dk, inden du sender pakken retur. Vi bruger eksternt lagerhotel til håndtering af vores forsendelser/retur, derfor er det en hjælp hvis du lige sender os en email først, tak! 😉

Returneringsadresse:

ATT: Smartmall ApS – retur, ordre nr: #xxx (indsæt dit ordre nr i xxx)

Lagerkompagniet ApS

Fruedalsvej 7

DK-4682 Tureby

Danmark

11. Er De i tvivl?

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler Smartmall.dk at De retter henvendelse til os, på mail: kontakt@smartmall.dk.

12. Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende

Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation. Der er ingen fortrydelsesret pag. Af alle ordre er lavet på bestilling. Der gælder 1/2 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1/2 års reklamationsperiode. SmartMall.dk forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er lagt. Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen. Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 1% pr. påbegyndt måned.

13. Kontakt & firmainformationer

Firmaets juridiske navn: Smartmall ApS

Firmaets kaldenavn: Smartmall.dk

CVR-nummer: 37 47 25 30

Grundlagt: 2015

Firmadresse: Solbakken 206, st. 5330 Munkebo.

Telefonnummer: +45 28 91 05 70

E-mail: Kontakt@smartmall.dk

Kundeservice åbningstidpunkter: Man-fredag imellem kl. 13:00 & 15:00

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer.

Web adresse: www.smartmall.dk

Top